recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af pc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af pc
    Sendt: 22-Juli-2015 kl. 12:02
Har ikke den store forstand på pc, så søger hjælp til valg af en Smile
Har en fin bærbar men er træt af at bøvle med at forbinde den til min reciever når jeg vil have det op på tvét.
Bruger det skam ikke så tit 3-4 gange i måneden så vil ikke smide de store penge i det.
Skal bruges til lidt Youtube, Yousee film, Yousee musik og måske lidt lettere surfing, skal helst kunne køre Youtube 1080 P problemfrit Wink
Har ikke brug for noget hardisk plads og har såmænd også et trådløst tastetur liggende i skuffen hvis det ikke følger med (Logitech K400) har ligeledes en internet switch liggende bag ved recieveren så har mulighed for at fobinde med kabel kører med Stofa 20/10 og det virker ok til mit forbrug.
Har selv kigget på følgende 4 modeller og hælder måske mest til Asus fordi den kan hentes i den lokale Bilka men kan nu også fint leve med forsendelse Big smile men som sagt har ikke den store viden så aner ikke om en maskine til helst maks 2000 kr kan klare at køre full hd. Men kom endelig med andre valg hvis der findes bedre alternativer Wink

Redigeret af jackyl - 22-Juli-2015 kl. 12:10
allan

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu