|
Hjælp til valg af pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2015 kl. 12:02 |
Har ikke den store forstand på pc, så søger hjælp til valg af en
![]() Har en fin bærbar men er træt af at bøvle med at forbinde den til min reciever når jeg vil have det op på tvét. Bruger det skam ikke så tit 3-4 gange i måneden så vil ikke smide de store penge i det. Skal bruges til lidt Youtube, Yousee film, Yousee musik og måske lidt lettere surfing, skal helst kunne køre Youtube 1080 P problemfrit ![]() Har ikke brug for noget hardisk plads og har såmænd også et trådløst tastetur liggende i skuffen hvis det ikke følger med (Logitech K400) har ligeledes en internet switch liggende bag ved recieveren så har mulighed for at fobinde med kabel kører med Stofa 20/10 og det virker ok til mit forbrug. Har selv kigget på følgende 4 modeller og hælder måske mest til Asus fordi den kan hentes i den lokale Bilka men kan nu også fint leve med forsendelse ![]() ![]() Redigeret af jackyl - 22-Juli-2015 kl. 12:10 |
|
allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |