|
Hjælp til valg af projektorer |
Besvar |
Forfatter | |
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-April-2015 kl. 11:26 |
Hej alle
Jeg har fået til opgave diske op med 3 modeller projektorer; en lille, en mellem og en stor model. Der er ikke sat andre krav. Det dog ikke det jeg har brug for hjælp til. Jeg vil gerne bede om hjælp til hvilke teknologier jeg skal kigge efter, samt erfaringer omkring hvorfor jeg skal vælge hvad. Projektorerne skal sidde i mødelokaler i hele firmaet, og skal derfor ikke benyttes til filmkigning. Lige nu har vi VGA vægtilslutning, hvilket jeg nok ikke får lov at ændre på, men jeg kigger på Aircast løsningen, således vi kan koble alle vores trådløse enheder direkte til denne, og slippe for kabelhelvedet. Så vidt jeg har læst mig til er det fornuftigt at vælge DLP med LED rent kvalitetsmæssigt og vedligeholdelsesmæssigt. Er det korrekt? Er der nogle mærker jeg skal holde mig fra? På forhånd tak Frank |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |