|
Hjælp til valg af reciever |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er enig med dig ang. pioneer det er så let at høre de ikke når de andres niveau, selv hvis der går tid mellem man høre dem.. startede også med at være meget glad for Onkyo indtil jeg fik HDMI fejl og læste hvor stort et problem det er. udover det så var jeg ikke særlig vild med lyden på onkyo efter jeg hørte sony og yamaha, synes der manglede detaljer og klarhed, lyden var meget mørk og for meget "bas" agtig lyd og kunne ikke justere mig ud af det.. Det har jeg ikke haft problemer med på Yamaha den kører bare... onkyo virkede også meget anmasende lydmæssig i forhold til yamaha og sony
|
|
![]() |
|
GEM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2014 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 7 |
I skal ha tak for input.
Indtil videre bliver det Yamaha`en der kommer til at pryde tv møblet.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
Matantz har en dejlig lyd sammen med Dali, kørte i mange år med den kombination. Nu er mine Dali'er "nedgraderet" til baghøjttalere. Og ja, den har et fedt design, et design der (i mine øjne) efterlader alle konkurrenterne i støvet.... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |