recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af reciever

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Jeg vil klart anbefale onkyo - men yamaha får også utrolig meget ros, skal jeg være ærlig, så tror jeg du kan gå trykt ud at købe sådan en. Jeg har ikke selv brugt meget tid med yamaha, men nærmest alt andet.

Hold dig fra pioneer, de små modeller lyder ikke godt nok, ikke i forhold til konkurrenterne ;)

er enig med dig ang. pioneer det er så let at høre de ikke når de andres niveau, selv hvis der går tid mellem man høre dem..

startede også med at være meget glad for Onkyo indtil jeg fik HDMI fejl og læste hvor stort et problem det er. udover det så var jeg ikke særlig vild med lyden på onkyo efter jeg hørte sony og yamaha, synes der manglede detaljer og klarhed, lyden var meget mørk og for meget "bas" agtig lyd og kunne ikke justere mig ud af det..

Det har jeg ikke haft problemer med på Yamaha den kører bare... onkyo virkede også meget anmasende lydmæssig i forhold til yamaha og sony
Til top
GEM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2014
Sted: Nordjylland
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GEM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 21:15
I skal ha tak for input.

Indtil videre bliver det Yamaha`en der kommer til at pryde tv møblet.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af GEM GEM skrev:

Har Marantz en "lyd"? Vil jo gerne ha noget der matcher mine dali, for dem er jeg meget glade for.

Matantz har en dejlig lyd sammen med Dali, kørte i mange år med den kombination. Nu er mine Dali'er "nedgraderet" til baghøjttalere.

Og ja, den har et fedt design, et design der (i mine øjne) efterlader alle konkurrenterne i støvet....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu