|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
9000morten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 20-Juni-2009 kl. 13:15 |
Hey :)
Jeg er ved at købe højtalere og recievere til hjemmebio/anlæg. Nu har jeg fundet 2 jeg tænker på at købe, den ene er en Sony på wupti til 2999,- : http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Lyd/STRDG820S_(Wupti1 ).html Den anden er en NAD i hifiklubben til 3999,- : http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t7 37_surround_receiver_grafit.htm Nu spørger jeg så Jer kloge hoveder om i har en klar favorit, da jeg ikke lige umiddelbart har en selv. Jeg skal bruge den til hjemmebio/musik/PS3. Jeg er mest hooked på kvalitet fremfor pris, men da SONY´en har flere HDMI indgange og flere WATT ud af de 7 kanaler virker den mere oplagt end den anden og så til billigere penge? Eller er NAD´s bare bedre...? Jeg regner med at købe 2 gulvhøjtalere, 2 baghøjtalere, 1 center og en subwoofer som skal tilkobles. Any ideas? //Morten |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Nu kan der være ret stor forskel på hvordan watt er angivet, så det vil jeg
ikke ligge ret meget i. Prøv at kigge på max watt forbrug, hvis du vil have et fingerprej om hvor højt de kan spile. Hvis jeg skulle købe forstærker i den prisklassse ville jeg efter en sony DA2400ES til 3300 (på tilbud i Sony center) |
|
![]() |
|
9000morten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
tak, det vil jeg da lige kigge nærmere på : ) Men i andre må også gerne komme med input :) |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvor du bor. Det kan betale sig at tage til Sverige eller Tyskland. Jeg hentede en Onkyo 606 i Malmø (www.mediamarkt.se) til omregnet 3500 Dkr. De har ikke priser på deres hjemmeside, men mn kan maile dem og de er flinke til at svarer.
|
|
![]() |
|
hubba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Hejsa... en tredje mulighed Marantz 4003 på tilbud tape connection 3600... hvis du vil have et blødere lydbillede... Det du måske skulle tage med i din overvejelse fra starten hvad for nogle højtaler skal den kunne trække??? For så er det nemmere at matche den rigtige receiver... God jagt |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Hejsa.. Jeg har lige fået mig en Sony dg820 og er yderst tilfreds. Har ikke rodet så meget med settings endnu, men jeg synes man får meget for pengene. |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg regner med at købe Dali concept 6 eller 8 gulvhøjtalere ved hifiklubben... Men takker :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |