|
Hjælp til valg af router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2012 kl. 16:27 |
Hej
Mit gamle Webstar kabelmodem er ved at stå af (tror jeg), det smider mig af og på nettet hele tiden. Det koblet sammen med en Netgear WNDR-3700 Det er blevet fejlmeldt hos Yousee og så kommer der en teknikker på et tidspunkt. Nu kommer spørgsmålet så, det nye modem der måske bliver sat op, det har indbygget trådløs router. Skal jeg vælge at benytte den eller skal jeg få ham til at køre det i bridgemode og stadig bruge min egen Netgear som trådløs router? Kan jeg bruge begge dele for på en måde at forstærke signalet f.eks ude i haven? På forhånd tak Nu kommer |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ved jeg ikke om man på nogen måde kan drage sammenligning. Men jeg fik også et modem med trådløs router indbygget fra Fullrate. Og jeg satte bare min egen Netgear til, men det var ustabilt. Så nu er den pakket ned, og Fullrate routeren virker tilfredsstillende, også i hele haven.
Har lige tjekket at DR.nu virker uden hakkeri med TV signal på DR1HD ![]() Redigeret af Kampus - 09-August-2012 kl. 17:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |