|
Hjælp til valg af vægbeslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2014 kl. 21:16 |
Hej
Jeg leder efter et vægbeslag til min 42" Panasonic V10. Jeg har hidtil brugt foden. Jeg går ikke op i, at skærmen kommer så tæt på væggen som muligt - dels af hensyn til lyden, og dels af hensyn til kablerne. Jeg går mere op i, at man vil kunne dreje tv'et en anelse, og at det er nemt at sætte op og betjene. Ved at bruge AV-Connections guide har jeg fundet frem til Vogels Wall 1325: http://www.av-connection.dk/?PGr=5327&ML=5 Men kan det passe, at man skal op og give små 1000 kr. for et vægbeslag? Nogen der har bedre forslag?
|
|
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J Nvidia Shield TV Yamaha RX-V1073 XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5 Head-audio: Beyerdynamic DT1990 Pro S.M.S.L SP200 THX Khadas Tone Board |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja vægbeslag der skal dreje koster deroppe omkring, dog kan du købe en lignende model i bilka til 800 kr hvis jeg husker rigtigt, og så er det stadig vogel, så det er vær at undersøge andre steder.
|
|
![]() |
|
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
Hej. Tak for svaret.
Hvad med et beslag som dette til 450 kr. ? Jeg har målt hullerne til 400x300 på mit tv.
|
|
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J Nvidia Shield TV Yamaha RX-V1073 XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5 Head-audio: Beyerdynamic DT1990 Pro S.M.S.L SP200 THX Khadas Tone Board |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Jamen altså nu har jeg selv for nyligt set et vægbeslag i samme kvalitet som den du linker til, det har hægt på væggen i 4-5 år og hænger fuldstændigt skævt. Derudover har Vogels jo livstidsgaranti, det må jo være et kvalitets stempel ;)
|
|
![]() |
|
Okay jamen så bliver det den Vogel. Tak for hjælpen :-)
|
|
Hjemmebio/anlæg:
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |