|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skalle3 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 29-Januar-2008 kl. 23:15 |
Hejsa Ps: indlæget er også postet på kandu.dk, men håber på lidt mere respons ved at poste herinde. Redigeret af skalle3 - 29-Januar-2008 kl. 23:15 |
|
![]() |
|
ostenfeldt ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Den router du har kigget på virker helt okay..... men de fleste router i dag kan hvad du efterspørgere... Jeg prøver lige at svare på dine spørgsmål... - Driftsikker, stabil forbindelse (vigtigst) - Ikke noget problem - mulighed for tilslutning af printer eller ekstern harddisk - Kræver USB port i routeren, eller en printer og HD med netserver eller trådløst - må gerne være sådan at 2 bærbare kan logge på netværket samtidigt - Ingen problem (jeg har 5 laptops + et par mobiler på mit) - bor i en lejlighed på 56 kvm så række viden behøver ikke være den bedste på markedet - Du kan på de fleste justere rækkeviden, men omvendt får du ikke problemer med den... - da jeg kun har 2mb/1mb forbindelse og ikke bruger nettet til spil eller downloads i store mængder er det ikke et krav at hastigheden er den bedste på markedet - Køb stadig min 56 Mbit/s (også selvom din laptop kun har 11 Mbit/s) Den router du kigger på nu er på 300 Mbit/s. Det er også vigtig for dig at lære om sikkerheden... (det er bare at Google på trådløs+netværk+sikkerhed) God fornøjelse! Redigeret af ostenfeldt - 30-Januar-2008 kl. 07:46 |
|
Jan Rasmussen
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Du kunne evt. overveje en trådløs router fra Cybercity og undgå for mange "kasser". Ved ikke lige om den ellers dækker dine behov...
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |