recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Vantage 8000 C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Vantage 8000 C

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 22:13
Bent Dueholm
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2006
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2012 kl. 19:44
< ="application/x-dap-" id="DAPPlugin" style="visibility: collapse">
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2012 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af klavil klavil skrev:

Hvordan kan man formatere til FAT32 med så stor en harddisk med windows 7? 
Vil du så bruge den harddisk på 1000gb til at optage på som ekstern? Vil de ikke give samme problemer igen?
Til top
Bent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-November-2003
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 13:31

Hvordan kan man formatere til FAT32 (A)
med så stor en harddisk med windows 7? 
Vil du så bruge den harddisk på 1000gb til at optage på som ekstern? Vil de ikke give samme problemer igen? (B)

(A) med din vantage HD8000C ,når jeg skal have en ny harddisk gjord klar til  ekstern harddisk for jeg sætte den i  lagringskabinet har jeg haft den forbunden til  min Vantage HD8000S som Intern harddisk når jeg tænde for min Vantage så spøge den om den skal formatere harddisk til  FAT32 

(B) nej  det vil det ikke  som  ekstern harddisk 

NB.jeg har selv køb to kabel  en ata http://www.edbpriser.dk/interne-kabler-til-pc/deltaco-seriel-ata-kabel-id-4995577.aspx

og en strøm kabel  http://www.edbpriser.dk/interne-kabler-til-pc/microconnect-id-635154.aspx

Redigeret af Bent - 04-Juli-2012 kl. 13:45
Bent Dueholm
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 17:16
Fik formateret min ekstern harddisk fra wd på500gb og sat den ttilav optage den daglige optagelse mg det ser ud til at det bare fungerer. Havde lagt mærke til at med den interne harddisk så var boksen tændt efter en planlagt optagelse qku om den startede fra standby? Det ser ud til den slukker når der optages på den eksterne. Er den en fejl eller er det den store harddisk der er skyld i det? Etc andet spørgsmål er om det kan passe at hvis jeg vil se en optagelse når boksen er i standby at der så går flere minutter inden jeg kan få kontakt med den optagelse?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu