|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lasse0310 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 14-September-2008 kl. 21:37 |
Hej Alle,
Jeg har tænkt mig at bygge et medie center med Vista Ultimate MediaCenter Edition. Jeg vil gerne kunne se Viasat (satelite) på det. Er det noget i kan hjælpe med? Jeg kender ikke meget til det osv. Og vil jeg ikke kunne få bedre billedkvalitet hvis det kan lade sig gøre at få Viasat over på Mediecentret med dvi til hdmi (bruger normalt scart)? MVH Lasse |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
Du mener formentlig over på TVet, og ja du vil få bedre billedkvalitet, men kun marginalt i forhold til RGB, da Viasats billedkvalitet er langt fra optimal. For at få Viasat på en PC (mediacenter) skal du bruge et Dragon/T-Rex cam som kan emulere NDS, da et sådan cam ikke er i handlen. Jeg har tidligere skrevet om metoden her på boardet, så prøv at bruge søgefunktionen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
lasse0310 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har prøvet at søge herinde, men det jeg fandt synes jeg ikke virkede
forklarende nok, og tænkte at starte en ny tråd, da det jeg fandt var nogle gamle svar og at der måske så er kommet nyt indefor området. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Som situationen er pt. tror jeg du er bedst tjent med denne. Hvorfor tror jeg det? Det at sætte et Media Center op til at hente Sattelit TV er noget af en opgave, og har du modet på det, så kør på! Vi andre herinde skal nok rådgive dig. Men forvent problemer før du når målet |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har mod på at prøve det, men det skal nærmest skæres ud i pap for mig
![]() mange boxe hehe. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Så vil jeg forslå at du surfer rundt herinde. Der er rigtig mange der har de samme ønsker som dig, og mange har allerede fundet produkter som funker
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
skal så siges at viasats kanaler(tv3, tv3+) bare generelt er så komprimeret så det ligner lort uanset hvilken måde man ser dem på Er så skuffet over at så meget fodbold sendes på viasat istedet for dr eller tv2.. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg vil også mene at Canal Digital er bedst, men det hænger sammen med hvad man bedst kan lide at se
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |