recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til VOB-filer i win 7 mediacenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til VOB-filer i win 7 mediacenter

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Hvilken struktur har du på dine vob filer? Ligger de i Video_TS folder, bruger du MyMovies, hvad præcist er det du laver....Der kommer ingen og gætter.. Hvorfor kan de ikke ligges som ISO og automountes osv osv...

Nej ok..

Bruger My Movies. De ligger i Video_TS folder ja

Gider ikke convertere alle mine DVDére om til ISO

Hvad gider du så præcist? Kunne du overkomme at mounte en DVDiso og se om du så har problemet?
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 15:54

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Hvilken struktur har du på dine vob filer? Ligger de i Video_TS folder, bruger du MyMovies, hvad præcist er det du laver....Der kommer ingen og gætter.. Hvorfor kan de ikke ligges som ISO og automountes osv osv...

Nej ok..

Bruger My Movies. De ligger i Video_TS folder ja

Gider ikke convertere alle mine DVDére om til ISO

Hvad gider du så præcist? Kunne du overkomme at mounte en DVDiso og se om du så har problemet?

Du har altså en "sjov" måde at svare på. Har læst flere som ikke helt forstår din form for humor. Nå men spøg til side.

Jeg kan godt prøve med en ISO-fil, men det er ikke løsningen for mig, da mine film ligger som VOB-filer, men det er self for at finde årsagen til problemet du mener ikke sandt?

Men måske var her nogle som allerede kørte med VOB filer i win 7 x64 mediecenter, som allerede havde en løsning?

Lige nu kører jeg med Vista x32, så jeg er ikke selv på win 7 x64 mere

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 16:34
Jeg er meget sarkastisk, og de fleste af de udsagn jeg kommer med går lidt i retning af at lære folk at fiske i stedet for at give dem en fisk. Måske en floskel, men det giver mening.

Du har store ideer(og til tider også rigtigt gode ideer) men du er mageligheden selv hvis du spørger mig. Nu har du siddet og win'et i to tre dage over du ikke kan løse problemet med Vob filer.

Jeg skal være ærlig at tilstå at jeg selv bruger Iso'er og de optræder for Vista/7MC/Mymovies som var de en faktisk DVD. Bevares jeg har fjernet krypteringen, men derudover så intet, og det spiller faktisk på den ene eller den anden måde.

Hvis du har en Vobfil som afspilles fra harddisken, så vil jeg gå udfra at Microsofts Decoder's alarmklokker begynder at blinke fra starten, jeg har dog ikke testet det...Men hvis jeg var MS, så ville jeg vurdere at hvis jeg har indbygget kæmpe DRM systemer i mit operativsystem for at tilfredsstille div filmproducenter mv, og jeg ved at selvsamme filmproducenter krypterer deres indhold mhp at beskytte indholdet og at salvsamme indhold kun kan afspilles fra hardisk hvis det er ukrypteret.....Så ville jeg ligge to og to sammen....

Anydvd fungerer på virtuelle DVDdrev og fjerner kryptering på Drivernivau - Men disken optræder overfor systemet som var den originalen...Du kan ikke direkte mounte en TS folder på samme måde - i hvert fald ikke til mit kendskab.

Men hvorfor skriver du ikke dette spørgsmål på MyMovies forum?. Undertegnede er sikker på at Brian har et svar der er langt mere fyldestgørende og måske også mindre sarkastisk end mit

Redigeret af Patriarken - 25-Maj-2009 kl. 16:40
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 18:45

Som sagt har det fungeret i vista, men det er da muligt MS har ændret det i 7éren.

Har også spurgt på my movies.

har også googled. Ville måske tro jeg ville kunne finde noget, hvis det var et generelt problem. Jeg er vel næppe den eneste der afspiller VOB´s

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 21:45

Nu har jeg fundet årsagen. Det er mit lydkort (Audiotrack Cube)

Når jeg piller det af virker afspilningen. Meget mystisk! Eller hvad siger du Patriaken?

Det samme sker når jeg starter en DVD fra et medie

Redigeret af mbm1 - 25-Maj-2009 kl. 22:17
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 07:24

Redigeret af mbm1 - 28-Maj-2009 kl. 07:07
Til top