|
Hjælp til Win 10- microsoft edge |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var en fejl - selvfølgelig understøttes Live Mail, men Essentials understøttes ikke i Win8/Win10.
M.v.h. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Din live mail, er en del af microsoft outlook konto, denne dag i dag. så du logger dig bare ind på outlook.com med din livemail. så kører det
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Manden har ikke Microsoft (mail) konto! Han har haft benyttet mail delen i Microsoft Essentials.
M.v.h. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
så bruger han da bare den indbyggede mailklient der følger med win10 (som belejligt kaldes Mail). - essentials bliver ikke længere udviklet. Den kan så let som ingenting tage andre mailkonti. både IMAP, og POP3-baserede typer.
Her er en hjælp til pop3 baserede http://www.howtogeek.com/226010/how-to-configure-a-pop3-email-account-in-windows-10/
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Hej , ja det endte med at jeg benyttede den indbygget mail , og det virker fint. MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Hej igen..Har en GAMMEL Office 2000 , købt og betalt for rigtig mange år siden. Her har jeg brugt især Excel på mine vist 3 tidligere bærbare pcèr. Nå , nu har jeg så for 1 gang en Windows10 maskine , og her kan jeg ikke installere (Excel) fra den gamle Office. Kan man få Excel gratis eller skal jeg ud og købe igen? Det skal være den "rigtige Excel" , da jeg har en del at de gamle ark jeg skal genbruge og gemme. MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Du kan jo vælge at investere i Office 365. Det er en online udgave af Office, men som er integreret med din Windows - d.v.s. med ikoner og det hele. Der får du fulde udgaver af Outlook, Excel, Word, Powerpoint m.m.m. Inkl. 1 TB online lager/backup plads. Det koster 55,- om måneden, og er altid opdateret ned de nye features, og du vil kunne tilgå dine filer fra internettet overalt, inkl. fra Apple og Android enheder.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Hmm , har godt nok ikke lyst til at smide 55kr pr.md efter det.. MVH
|
|
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej
Har du prøvet denne her. http://www.openoffice.org/da/about-downloads.html Ved ikke om det var noget du kunne bruge. Mvh. Redigeret af nesager - 12-November-2016 kl. 16:33 |
|
![]() |
|
Hej det vil jeg da kigge på. Problem er at jeg har en del Excel jeg bruger , både privat og i vores andelsforening. Ville gerne kunne køre videre med de filer MVH
|
|
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Jeg har kun brugt den til lidt tekstbehandling,og det har den gjort udmærket
Med hensyn til Excel må du lade det komme an på en prøve. Det var kun et forslag. Mvh. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
OpenOffice kan også bruge Excel filer.... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |