recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Win 10- microsoft edge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Win 10- microsoft edge

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej igen..Har en GAMMEL Office 2000 , købt og betalt for rigtig mange år siden. Her har jeg brugt især Excel på mine vist 3 tidligere bærbare pcèr. Nå , nu har jeg så for 1 gang en Windows10 maskine , og her kan jeg ikke installere (Excel) fra den gamle Office.
Jeg er lidt nysgerrig og uvidende  Smile
Hvorfor kan du ikke installere den gamle Office/Excel på Win10? 

Mvh. JørgenT
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 17:21
office 365 er IKKE en online udgave med ikoner Henrik B - det er en HELT ALM UDGAVE, som blot kører på abonnement så du betaler per år. Du får dog adgang til "web-baseret" udgave også. har man en hotmail/live mail konto, så har man faktisk allerede testet den del af, men det er på ingen måde hoved delen. - når man har købt et abo, så downloader du den fulde officeversion fra office.com (hvor man også administrerer sit abonnement)

og jo - det er samtlige applikationer i officefamilien som man kan få lov at installere.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hej det vil jeg da kigge på. Problem er at jeg har en del Excel jeg bruger , både privat og i vores andelsforening. Ville gerne kunne køre videre med de filer

OpenOffice kan også bruge Excel filer....

Klaus

Der kan dog være kompabilitetsproblemer med visse funktioner..

M.v.h.
Til top
Momsemor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Momsemor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2016 kl. 22:34
Hej...
Jeg bruger selv Libre Office: https://da.libreoffice.org/
Mvh. Jannie
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 15:13
Hej , har installeret Open office , og alt virker ok
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 15:20

MVH

Hej.
Super vi håber at det bliver ved med at virke.
Mvh.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

MVH

Hej.
Super vi håber at det bliver ved med at virke.
Mvh.
Tak , det håber jeg også. Skulle lige finde ud af at højre klikke på mine gamle filer , og så "åben med" open office , og hak i at dette program skal bruges til alle de filer fremover.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Hej igen..Har en GAMMEL Office 2000 , købt og betalt for rigtig mange år siden. Her har jeg brugt især Excel på mine vist 3 tidligere bærbare pcèr. Nå , nu har jeg så for 1 gang en Windows10 maskine , og her kan jeg ikke installere (Excel) fra den gamle Office.
Jeg er lidt nysgerrig og uvidende  Smile
Hvorfor kan du ikke installere den gamle Office/Excel på Win10? 

Mvh. JørgenT
Hej , ja det ved jeg ikke . Den kom hele tiden ud og skrev at der manglede en hel masse ting , har ikke så meget styr på det.
MVH
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2016 kl. 15:33
Mange ting er jo en vanesag Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu