|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 23:39 |
Heeey Jeg har et lille problem med WMP, som jeg håber i kan hjælpe med. Programmet vil ikke længere vil vise video, men lyden køre fint igennem når jeg ser trailer på nettet der er i vmv fil. Når jeg så prøver at afspiller de film jeg har på min PC, kommer der et skilt op "Der opstod et problem i windows media player under afspilning af filen". Når jeg afspiller de samme filer i f.eks DIVX player eller VLC media player. Så er der ikke nogen problemer med afspilning. Der køre både video og lyden igennem uden problemer. Problemet er opstået efter jeg har prøvet at opdateret mit grafikkort (Geforce 9500), men det mislykkes af en eller anden grund ved instalering. Skal lige siges jeg har vista. Nogen instillinger der mangler måske ?? |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
En der kan hjælpe ?? |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Fjern din driver via Add/remove programs....
Fjern din driver via Devicemanager, og check delete driver.... Genstart ....Så skulle du gerne komme i windows i VGA mode(Dvs kun Generic VGA driver) Så må du installere din driver....Enten via en installer eller ved at pege på en folder..... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen.. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |