recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til YAMJ på PCH (kun intern hdd)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til YAMJ på PCH (kun intern hdd)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til YAMJ på PCH (kun intern hdd)
    Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 14:36
Jeg har for nyligt fået min popcorn hour a-110, og jeg sidder derfor og leger med YAMJ.

Jeg HAR gennemlæst flere af de guides der ligger på nettet, men jeg har nogle spørgsmål i forbindelse med det. 

Jeg kører kun med en inter harddisk, og ikke med en ftp eller nas som alle guides kører igennem. I den forbindelse vil jeg gerne vide, om jeg så ikke blot smider YAMJ mappen på den interne i PCHén ? Det har jeg nemlig gjort nu, men jeg har på fornemmelse at dette giver problemer med Java ? 
Hvis jeg har PCHén tilsluttet via USB til min computer, kan jeg få vist en del af layoutet ved at åbne "index" filen. Der er dog ingen baggrund på. Når jeg sætter den til tvet, kan jeg dog ikke finde index filen, og kan desværre ikke forstå at finde en løsning ? 

Jeg ved der bliver spurgt en del om dette, men jeg kan ikke lige finde en tråd eller løsning der hjælper på mit problem ? 

Redigeret af larsen_mgeic - 03-Oktober-2010 kl. 14:39
Til top
The-Peacemaker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Oktober-2010
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 20:51
Hej,

Jeg har selv rodet lidt rundt med PCH. Så vidt jeg kan huske skal du vælge "dokument" ikonet i hovedmenuen og så browse efter din index fil. Jeg havde også succes med at ligge index filen i roden af HDD'en men det er ikke alle der synes det er praktisk.

Mvh. Niels
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 21:03
Okay, mange tak for det. Det vil jeg lige prøve.. jeg tror måske jeg er nået frem til at jeg også har lidt problemer med det Skin jeg har valgt. Men det kan være det hjælper, hvis jeg prøver at browse efter den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu