recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: TV hakker i streaming efter opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp: TV hakker i streaming efter opdatering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 711
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: TV hakker i streaming efter opdatering
    Sendt: 09-Juni-2024 kl. 21:14
Mit tv er Philips model 50PUS8804/12, og der var en online opdatering tilgængelig formen uges tid siden.
Efter denne opdatering, er streaming begyndt af “hakke” i afspilning og fryse billedet kortvarigt.
Jeg streamer via Philips indbyggede apps fra Netflix, TV2 Play etc.
Problemerne opstår uanset hvorfra jeg streamer, jeg ved ikke om det vil hjælpe at købe en ekstern Chromecast.

Hvad kan jeg gøre for af afhjælpe dette problem?
Steen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2024 kl. 09:22
Hej.

Som det første ville jeg kigge på, muligheden for at downgrade firmware til den tidligere version?

'Can I downgrade the firmware?

IvoGrijt moderator, beta-tester aug 2020

Downgrades are only possible by doing an image restore procedure via an USB cable with a factory image of the FW version you want to downgrade to.'


Det kræver måske hjælp fra:


Hilsen Carsten.

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 711
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2024 kl. 16:00
Tak for info Carsten.
Det virker lidt øv, at man skal downgrade. Er det virkeligt ret almindeligt at opdateringer ikke er optimale?
Steen
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2024 kl. 16:05
Eller gå ind i menu og kigge efter hvilken frekvens apps kører i. TV frekvens og Apps skal vel passe sammen.

Kender kun problemet fra afspiller til TV, men du kan da give det et skud.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu