recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Tv møbel til Onkyo 607?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: Tv møbel til Onkyo 607?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2009
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Tv møbel til Onkyo 607?
    Sendt: 11-September-2010 kl. 23:41
Jeg har besluttet at jeg snart skal have skiftet mit tv ud.. Men før det kan lade sig gøre, er jeg nødt til at anskaffe mig et nyt tv møbel.. Efter at have kigget "Vis mig dit tv møbel" tråden igennem her på siden, ser det ud til at de fleste vælger at bygge deres eget.. Da jeg ikke besidder de fornødne evner til at sådan et projekt vil udmunde i et fornuftigt resultat, er jeg nødt til at afskrive den mulighed..

Følgende komponenter skal pt. stå deri:

Onkyo TX-SR607 (435 x 176 x 329 mm)
Panasonic BD60
Xbox360

Derudover skal der ligge en center højtaler (XTZ 80 - http://www.xtz.se/se/produkter/hogtalare/80-center), men jeg forestiller mig at den kommer til at ligge ovenpå møblet..

Da jeg har planer om at det nye tv skal op og hænge på væggen, er jeg på udkig efter en af de lange, lave modeller..

Mit problem ligger pt. i at jeg ikke synes at kunne finde nogen med plads til Onkyo'en, som jo fylder en del..

Prismæssigt håber jeg at kunne gøre det under 3500 kr, men jeg er åben overfor alle forslag, idet jeg dermed finder frem til møbler som kan rumme Onkyo'en..

Håber der er nogen der har samme receiver og/eller kender til den som kan være behælpelige med at finde et tv møbel.. Hvis muligt, må der gerne anvises om der skal installeres ekstra blæsere i de møbler i foreslår for at Onkyo'en ikke skal brænde sammen..

Redigeret af CaioN - 12-September-2010 kl. 13:14
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 08:14
Jeg har et lavt TV møbel, hvor min Onkyo står oven på møblet. I den ene side har jeg receiveren
. I den anden side Centerhøjtaleren. Inde i selve møblet har jeg BD, WD, Yousee.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 09:35
I JYSK har de lige det du mangler. Et Janus TV bord i hvid højglans med målene BxHxD: 180x37x45.
Her er der plads til din Onkyo, og prisen er kun 750 kr Big smile

PS: De mål du skriver på Onkyo'en forkerte..

Redigeret af Kampus - 12-September-2010 kl. 09:37
Til top
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

I JYSK har de lige det du mangler. Et Janus TV bord i hvid højglans med målene BxHxD: 180x37x45.
Her er der plads til din Onkyo, og prisen er kun 750 kr Big smile

PS: De mål du skriver på Onkyo'en forkerte..

Jeg kigger på det.. Andre forslag er velkomne.. Målene har jeg fra onkyo's officielle side...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 11:10
Her er de rigtige mål:
Dimensions (W x H x D)    17 1/8" x 6 15/16" x 12 15/16"
(435 x 176 x 329 mm)
Til top
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Her er de rigtige mål:
Dimensions (W x H x D)    17 1/8" x 6 15/16" x 12 15/16"
(435 x 176 x 329 mm)

Du har sørme ret (har lige målt efter).. Jeg retter det lige.. Så kan det være jeg lige skal kigge mig om igen, da jeg gik ud fra de forkerte mål da jeg søgte.. Forslag modtages dog stadig :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu