recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp: Tv uden DVB-C :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp: Tv uden DVB-C :(

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af ham den grønne ham den grønne skrev:

okay takker...

Hmm lyder til at jeg skal binde mig hos yousee for 89 kr mdr så... Det må jeg kigge på

Du kan evt. KØBE en boks. Boksen uden harddisk kan anskaffes på tilbud i øjeblikket til kr. 995,-. Du behøver ikke et kort, hvis du kun ønsker de kanaler du har i forvejen i programpakken.

Læs på YouSee's hjemmeside: http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_dpris

/ Jørgen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvis du kun skal se det Digitale spejl, skal du bare have modtageren.

Der skal jo også lige et abonnement til for at modtage Yousees kanaler.

Hvis ikke man har You see Analog, så ja, ellers skal man bare købe boxen, den kan jo købes hos faghandlere i diverse You See områder.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af ham den grønne ham den grønne skrev:

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Tør ikke tænke på alle dem der den 1 november skriver "Hjælp mit tv har ikke DVB-T MPEG-4"

Det bliver rigtig mange der bestormer deres lokale radiobutik. Ingen fridag til de ansatte den dag.

Troede at man skulle have DVB-C. Vil DVB-T MPEG-4 kunne tage de digitale kanaler fra yousee?

btw. hvordan slår jeg fra, så jeg ikke får mail, for hvert svar jeg får i tråden? :)
Det var kun en kommentar til hvad vi kan vente os når det analoge jordbaserede sendenet går over til digitalt, jeg henviste til.
SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu