|
Hjælp! Valg af lyd setup i mini stue! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Høxbro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har forelsket mig helt i Sonos grejet, så det tror jeg det ender med. Så må jeg se om jeg kan få et par gode tilbud på det.
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Vi har en anmeldelse af deres Playbar her:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1364059578 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Høxbro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 47 |
Tak. Havde kun læst testen herfra siden. Men nu er jeg så kommet i tvivl igen efter at have læst din anmeldelse, da jeg ikke er begejstret for hele problematiken med surround og DTS... Mange af mine bluray film er med DTS lydspor?? Min plan var at anskaffe mig playbar, samt 2 PLAY1, men hvis ikke jeg kan få noget ordenligt surround ud af det, må det være et no go.
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
En playbar er ikke et snurrerundt anlæg., men gør det godt som soundbar og 3.1 lyd.
Og DTS er desværre en mangel. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
DTS er kun en mangel hvis dit TV kan videresende sådan et lydspor. Kan det det? Mit kan ikke. Hvis Playbar skal sidde til TVet, så skal lyden jo gennem HDMI porten først når su ser film og der er ikke mange Tv, der kan videresende DTS når kilden er HDMI.
Det betyder så også, at man reelt kun får et 5.1 kanals lydspor når man ser Tv og ikke når kilden er HDMI. Det er også lidt øv. Redigeret af Torben Rasmussen - 17-December-2013 kl. 20:40 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Har et sony ex500 som fint sender dts lyd fra hdmi til optisk.
Så nogle bluray må afspilles i stereo. Men da jeg ikke har bag enheder til playbar gør det mindre. |
|
![]() |
|
Hmm, jeg har et Panasonic WT50, mindes jeg har haft min WD Live sat til via HDMI til TV'et, og fra TV'et et optisk kabel ned i receiveren der sendte lyd ud i DTS fra WD live af??? Kan være jeg husker forkert..Hvis TV'et kan videresende DTS, vil playbar så overhovedet sende noget lyd ud?
|
|
![]() |
|
Ved DTS signal er Playbar tavs
|
|
![]() |
|
meh. Hvor er det dog elendigt tænkt, at undlade DTS understøttelse... ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |