recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp vedr. lampe bestilling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp vedr. lampe bestilling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dhansen666 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp vedr. lampe bestilling
    Sendt: 22-December-2008 kl. 09:26

Hejsa. Ny bruger her på sitet.

Jeg har brug for lidt info og råd inden at jeg gør noget drastisk. Sagen er den at jeg har surfet rundt for at kigge efter en ny lampe til min projektor og faldt over beamerbulbs.com og blev fanget af deres gode priser. Efter lidt overvejelse valgte jeg at bestille en ny lampe derfra pr. 6/12 -08. Få øjeblikke efter modtog jeg en noget sparsom bestillingsbekræftelse pr. mail hvor der bare stod Tak for ordren, det samlede beløb er bla bla osv. Allerede d. 8/12 blev pengene trukket fra min konto, men har dags dato stadig ikke modtaget min lampe fra dem. Jeg har sendt dem en forespørgsel på min igennem deres website og jeg har ringet til dem tre gange, men har kun fået en tlfsvarer i røret. Mine spørgsmål er: Er der nogle som har erfaringer med dette site? Er det juletravlhed der gør at jeg ikke har modtaget min pakke? Burde jeg melde denne sag til politiet eller skal jeg lige slå koldt vand i blodet?

Hilsen Daniel

Redigeret af dhansen666 - 23-December-2008 kl. 07:44
Samsung PS50C6505
Panasonic DMP-BD55
Harman Kardon HD970
Xbox 360 Elite 250GB
Onkyo TX-SR707
Jamo E8 Surround Series
Til top
izebreaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 01:53

Hvis du stadig hverken har modtaget din bestilte vare eller hørt fra firmaet skal du bede din bank om at tilbageføre beløbet. Skulle være muligt når du har betalt med Visa eller Mastercard (ved selvfølgelig ik hvad du har brug)

Er sgu noget lort at du har været så uheldig. Men håber dine penge kan "reddes"

Panasonic TH-42PX80E
Panasonic TX-32LMD70
Hitachi PJ-TX100
Onkyo 605
Gallo Surround speakers
PS3
Xbox 360
Wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu