|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Kom lige i tanke om det her sæt fra Denon.... det kan høres i hifiklubben Esbjerg det spiller egentlig ok... men det er ikke ægte surround. |
|
![]() |
|
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
hmm tror det bliver det i første omgang, skal lige til at bruge 20k her om snart
![]() |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Forstår ikke helt hvorfor han bliver anbefalet PC højtalere .. Det er trods alt til et 50" pana. Ved godt det blev nævnt her i tråden, men det er da ikke det optimale vi kan anbefale ham? F.eks. hvis du smutter i Hifi-klubben kan der findes noget ala dette: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/argo n_6110_sub8_hoejttalersystem_maple.htm hvor der følger Sub med. Så mangler du bare en reciever. Så er du kommet længere end med et sæt PC højtalere. Skal lige siges at jeg ikke har hørt de højtalere der, så aner ike hvordan de spiller. Det var bare et lille eksemple. Soundbar er der denne med Sub, dog også en noget større pris en du har i tankerne: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/deno n_dht-fs3_hoejttalersystem_sort_pianolak.htm Men selvfølgelig.. hvis det er computer højtalere du leder efter, så det jo fint nok. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
det er jo tv højtalere som jeg leder efter, men hvis pc højtalere også er gode kan jeg ikke se nogen problemer i det.
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der findes ikke højttalere til Pana TVer og så mange andre, da der ikke er tilslutning til externe højttalere, men kun til Aktive enheder, enten via RCA Out eller via Headset Out. Eller via RCA Out til en Reciver og højttalere. De fleste har jo alligevel TVet tilsluttet Surround Reciveren sammen med de øvrige enheder man nu har. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hej c_kjep! Jeg ville også anbefale dig at købe et par såkaldte "computerhøjttalere". Det kan godt ske at det ikke er highend lyd, men de gør det meget bedre end tv'et indbyggede højttalere. Jeg mener at f.eks. Logitech gør det rigtig godt! Noget der ville være udmærket for dig kunne måske være dette sæt: Højttalersættet kan købes ind på Happii.dk, som jeg i øvrigt har handlet med flere gange uden problemer! |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Bette_casper. (først da jeg så det troede jeg du kaldte mig det, da mit navn også er casper Tak! jeg tror lige præcis du forstod hvad jeg ledte efter, og det synes jeg er rimelig godt gjort taget i betragtning at jeg ikke engang selv vidste det. Det er lige så noget jeg har ledt efter. |
|
![]() |
|
bette_casper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hehe, det er nu bare et kaldenavn Men ja, det var det, jeg havde på fornemmelsen. Det er typisk når man spørger alle nørderne til råds herinde, så kan det sgu ikke blive godt/dyrt nok! Men jeg er ret overbevist om at det sæt der er ganske lækkert, såeh go for it |
|
LG PZ950W 60" - PS3 - Onkyo TX-SR307 - Tangent Millennium 100 - QLN QuBiC FS 500 - JPW ML310 - JBL ES250P - Logitech Harmony 525
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Hej Du kunne evt også tage et kig på Logitech Z-5500, hvis det ikke er blevet nævnt. Jeg plejer selv at anbefale Stereo + sub, hvilket jeg selvfølgelig gør. I tilfælde af du ønsker surroundfornemmelsen ASAP, så kan du tage et kig på ovennævnte sæt, jeg har aldrig hørt noget bedre til prisen, og det fungerer godt /Zirio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |