|
HJÆLP VÆRDI AF MICROFON!!! |
Besvar |
Forfatter | |
peterdebel
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2010 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-November-2012 kl. 09:56 |
Hej. Skal lige høre hvad disse mikrofoner vil være værd: 2 stk i originalt læderetui Sennheiser mikrofoner nr. MD 421 HL Vil gå ud fra de er fra 1960'erne eller de tidlige 1970'ere...... (De er grå og er praktisk talt ubrugte) Tak til alle der vil hjælpe :-) PS. Har prøvet at "google" dem, men der kom en masse forskellige modeltyper af 421 HL og priser frem.....
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at spørge inde på lydmaskinen.dk
De plejer ikke at være billige
|
|
peterdebel
Ny bruger Oprettet: 13-Oktober-2010 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hurtigt svar
Jeg prøver derinde... Sennheiser plejer jo at lave kvalitetsprodukter, så det er jo dejligt.. Sjovt er, at det næsten ligner den mikrofon som Eddie Murphy brugte under indspilningerne til "Party All The Time" som så er fra '85... |
|
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Det er en rigtig fed microfon, som jeg selv har haft nogle stykker af, tilbage fra dengang jeg var aktiv musikker. Jeg solgte den sidste for et par år siden, og det gik godt nok hurtigt. Satte den til salg i DBA om eftermiddagen og aftenen ringede den første køber. Han kom næste dag og købte den for 1.200 KR. carsten
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo lige skrive hvad prisern ender på. Kan være jeg ville aftage en :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |