|
Hjælp!! |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis ikke det virker med en win 7 skive, så skriv til mig, så smider jeg startup repair på en skive og sender den til dig.
Jeg tror ikke det er nødvendigt at formatere den.
Lyder som en ganske almindelig fejl som startup repair kan lave Redigeret af Theilo - 27-December-2011 kl. 20:32 |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
|
Det ville virkelig være pænt af dig, vil meget gerne betale for den. Jeg er virkelig i vildrede her da jeg bruger den til arbejde dagligt nemlig.
Jeg forsøgte en startup repair tidligere som bare kørte løs i fem timer med den blå "streg" som røg frem og og tilbage hele tiden, der skete intet så jeg valgte at slukke computeren.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der medleveres ikke Recovery DVD, den laver man som skrevet selv når man sætter PCen op første gang, der spørges om man vil oprette Recovery.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
|
Ved ikke om jeg har fået den lavet :(
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19830 |
|
Nåh, så er det da underligt at jeg her i samlingen har en XP skive, en Vista skive (okay 2, 32 og 64 bit versioner) og en Win7 skive (okay, igen 2 da der både er 32 og 64 bit). Disse fulgte med mine computere da jeg købte dem - Medion er servicevenlige! Klaus |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der bruges 3 Stk DVD til selve OS og hvad ellers producenten har valgt at inkludere, samt 1 DVD til drivere m.v.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
|
Hvis den er købt som en samlet inkl styresystem, og det er en af de kendte mærker, så skal man selv brænde dem, men der er også en mulighed for at kunne køre recovery uden skiverne, mener en acer skal trykkes på f12 under opstart, kan ikke huske de andre mærker. Men prøv om du kan få den til at køre startup repair igen, via f8 og lad den stå natten over, hvis det er nødvendigt
2 stk dvd og en dvd til drivere, skal der normalt brændes
Redigeret af Theilo - 27-December-2011 kl. 20:45 |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
|
Det er en Acer som jeg har. Jeg prøver med F8 igen og ser om der sker noget, tror det bare ikke da jeg efterhånden har prøvet tre-fire gange ![]() Skal jeg evt prøve det via f12 eller er det for besværligt for en som mig ?
|
||
![]() |
||
|
Jeg hart kørt med HPer der skulle man selv lave Recovery. Nu har jeg Acer, og der skal man også selv lave dem. Der skulle også laves dil min fars Asus, der var de heller ikke medleveret.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Det er ikke besværligt at køre en recovery, du skal bare være indstillet på at det hele er mistet, mener dog der er en af recovery punkterne hvor du kan vælge at beholde nogle ting fra din profil.
Det er åbenbart kun medion der leverer alle andre, sparer skiverne væk, så man selv skal bruge tiden på det
|
||
|
||
![]() |
||
|
Det er fint med mig bare den virker igen.
|
||
![]() |
||
|
Når jeg prøver at starte den i fejlsikret tilstand siger den "Indlæser windows filer" men intet sker efter dette!
Er det et hardware problem eller software?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |