recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp!!

Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:18
jeg vil tro at det er system filerne det er galt med.

Når du trykker på f8 kan du godt komme ind og vælge fejlsikret tilstand?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:19

Det sansynligste er at det er SW fejl.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2011
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

jeg vil tro at det er system filerne det er galt med.

Når du trykker på f8 kan du godt komme ind og vælge fejlsikret tilstand?

Ja det kan jeg godt, men når jeg vælger dette sker der intet andet end den siger indlæser windows filer. Efter et stykke tid her hvor der intet sker, genstarter den af sig selv også er jeg tilbage ved om jeg vil starte windows normalt eller "start reparation under start) gør jeg dette sker der heller intet, derinde kan den sagtens køre i fem timer uden der sker noget. :(
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det sansynligste er at det er SW fejl.

Øv :( Den er kun et år gammel.....
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:33

Sådan noget kan ske, jeg har også måtte gendanne en af mine, da der var problemer med den, og den er under et år. Nu kører den så også endnu bedre end før, så der har åbentbart være en fejl da jeg installerede den første gang.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:36

Sådan noget kan ske, jeg har også måtte gendanne en af mine, da der var problemer med den, og den er under et år. Nu kører den så også endnu bedre end før, så der har åbentbart være en fejl da jeg installerede den første gang.

Bare den kan komme til at virke igen er jeg glad. En ven kommer forbi imorgen med en win 7 cd i forsøget på at installere det hele om igen, hvis dette ikke virker ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:44

Den kan altid komme til at køre igen, det eneste det kan tage er noget tid. Min var oppe at køre igen efter en ren installation og lidt nye Downloads. Det tog en 5-6 timer så var den god igen.
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 21:54

Den kan altid komme til at køre igen, det eneste det kan tage er noget tid. Min var oppe at køre igen efter en ren installation og lidt nye Downloads. Det tog en 5-6 timer så var den god igen.

Puhaa ville elske hvis den gør dette imorgen, det ville jeg sætte stor pris på. Jeg er nemlig meget afhængig af den.

Jeg prøvede lige en ting før, efter f8 trykkede jeg reparer computer. Derefter skulle jeg vælge tastatur sprog så vidt jeg husker. Valgte så dansk men efter dette er der intet. Pilen er der endnu men ingen muligheder for at vælge noget? 

Gav det mening? Svært at forklare når man ikke ligefrem er verdensmester i computer..
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 22:02

Har aldrig kørt Recovery på den måde, så det kan jeg ikke sige dig.
Til top
Woody97 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody97 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 22:04
Øv :(

Jeg må håbe at installeringen imorgen kan hjælpe. Skal nok komme med opdatering imorgen når han har været her.

Indtil videre mange tak for jeres hjælp, selvom det endnu ikke har hjulpet sætter jeg stor pris på det.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 22:36
Hvis du kan vælge System Recovery Options kan du prøve Command Prompt og følgende:

CHKDSK c: /F /R

Den checker harddisken for fejl og prøver at rette dem, burde ikke kunne gøre skaden større. En anden idé er at pille RAM modulerne ud og sætte dem i igen for at fjerne en eventuel løs forbindelse og også trykke på stik og indstikskort.

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af Woody97 Woody97 skrev:

Jeg er nemlig meget afhængig af den.

Så du har vel backup af alt dit arbejde?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu