|
Hjælp!! |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er let at lave backup. Med windows 7 er det endnu lettere, for der er backupprogram indbygget. Og bruger du ikke det indbyggede program kommer den endda og "generer dig" med en lille pop-up om at du ikke har konfigureret nogen backup. Man sørg nu for at få styr på dine dokumenter og billeder, så du ved hvor de er. Læs min post fra tidligere med anbefalinger til, hvad du skal gøre. Når du ved, hvor dine ting der skal backes up er, er det langt lettere at konfigurere en backup. Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Næh, hvorfor? Du har nu lært lidt om, hvad man kan/skal gøre og du er nu begyndt at tage backup. Det vil sige at det værste der kan ske er at du mister en uges dokumenter. Du har en bærbar til salg her på forum, du kan kopiere dine dokumenter derover, hvis du ikke lige får købt dig en backup-ting lige nu. Klaus |
||
![]() |
||
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
|
Ja det kan man så ikke gardere sig imod, men du mener det er en software fejl af en eller anden art? Jeg får sat en router til her i aften, håber det går godt :) Har desuden fået min kammerat til at tage et par skiver med så han kan lave en backup til mig når han nu alligevel er her. |
||
![]() |
||
Woody97 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 59 |
|
Jeg var sikker på der ikke var brænder i den. Tvivlen ligger nok mere i det skeptiske pga af det igår. Jeg havde nemlig lige været ude og købe en router så min kæreste også kunne komme på med bærbar og da denne computer gik ned blev jeg selvfølgelig frusteret og ærgelig men den virker som den skal lige nu, påtrods af flere genstarts :) |
||
![]() |
||
|
Lyder lækkert, jeg er sikker på min kammerat kan vise mig det :) Han tager et par skiver med til at gøre det på. Jeg genlæser lige hvad du skrev tidligere for at blive klogere på dette område, det kan kun hjælpe som du nok kan se :) |
||
![]() |
||
|
Ja det ville faktisk være en god ide, men kan man godt det når det er et Linux system der er på den minibærbar? |
||
![]() |
||
|
Har lige kørt en system scan med AVG og der var intet at komme efter.:)
|
||
![]() |
||
|
Klart, du har jo lige reinstalleret...... Klaus |
||
![]() |
||
|
Har du ikke haft router i forvejen? Klaus |
||
![]() |
||
|
Nej der havde jeg stik direkte fra væggen og ind i computeren. |
||
![]() |
||
|
Har bredbånd igennem der hvor jeg bor
|
||
![]() |
||
|
En rigtig lækkerbidsken for hackere...... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |