|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anneschou ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 14-Maj-2007 kl. 11:21 |
Hej allesammen. Skal ud at have et billigt surround sound, og er derfor klar over at kvaliteten bliver derefter. Har kig på dette: http://www.klausgarde.dk/p2458.asp Jeg har ikke det der ligner af forstand på surround og ville derfor høre om det ser ok ud til prisen? Er ikke villig til at give meget mere- det vil jeg kun i dette tilfælde da der er dvd-optager med |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Du kan ikke "se" på sådan et link hvordan det lyder. Du skulle istedet have spurgt om der var nogen herinde som KENDTE sættet. Det er jo lidt svært at råde her.......men hvorfor købe noget du ikke har hørt?(dårlig ide) Se(lyt) dig omkring herhjemme,og find ud af hvad der er til disse penge......og om det er godt nok til dig. Men.......du får hvad du betaler for. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Jeg kender ikke det omtalte sæt, men krummer tæer, hver gang jeg hører forhandleren nævnt.
Prøv at google ham, inden du køber noget. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej Anneschou. Når du nu vil have et billigt surround anlæg var det så ikke en idé at kigge efter nogle gode brugte? Prøv at se på dab.dk, gul&gratis, ebay.de etc. Du kan nogle gange få det til under det halve af hvad det kostede som nyt. Her gælder det så igen om at have sat sig ind i hvad man kan lide af lyd og efter hvad der er mest fremtidssikret. Håber du finder det du søger. Mvh, Exlærer
|
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Jeg bliver bare småirriteret når du skriver hjæælp. mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |