recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp!!!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp!!!!!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skodao Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2007
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp!!!!!!!
    Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 15:39

Hej. Håber nogen herinde kan hjælpe mig. Jeg har lige bestilt canal digital med hd boks( den der ikke kan optage), samt viasat med digital boks. Min parabol står ude i haven og der går et kabel fra de to hoveder ind i huset.

Mit spørgsmål er hvordan jeg sætte mit udstyr op ( forbinder det ). Jeg har et pioneer 5090h tv, en pioneer lx51 receiver, en pioneer lx61d hd optager, samt en ps3 og nu 2 sat bokse.. 

Hvordan skal det forbindes og hvilke kabler skal jeg bruge. Håber der en som kan hjælpe mig, da jeg ikke selv har den store forstand på teknik.

Klaus. 

Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 15:46

*Irone on*

Dejlig beskrivende overskrift.

Ville virkelig være et dejligt overskueligt forum, hvis alle brugte så meget tid på at lave så gennemtænkt en overskrift.

Godt arbejde.

*Ironi off*

Hvad er det du er i tvivl om siger du?
Hvordan du forbinder dit udstyr til satelitmodtageren, eller hvordan du forbinder paraboelskåle med modtageren inden for?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu