recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thorsted86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-December-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp :)
    Sendt: 13-December-2010 kl. 21:14

Hej med jer,

Jeg har netop købt ny lejlighed, som bliver total renoveret og dermed rigtig lækker.. Og så skal der selvfølgelig det helt rigtige TV til :D

Jeg har været meget hooked på Samsung grundet det super stilrene og meget enkle design, som vil passe lige ind i stilen i lejligheden. Men men men efter at have forhørt mig lidt omkring og læst på diverse fora, begynder jeg at hælde til Panasonic, som rent billedmæssigt er i top. (har jeg læst).

Så mit spørgsmål er nu, hvad skal jeg vælge?? Her er nogle ting, som har afgørende betydning:
  • Design (stilrent, enkelt, slim)
  • Billedkvalitet (Jeg ser mange film)
  • Pris: omkring 10.000 kr.
  • 3D er ikke et must, men et plus

Jeg kommer til at sidde ca. 3-3,5 meter fra skærmen, så ville selv gå efter en 46".

Jeg er helt ny på det her felt, så tilgiv mig, hvis min post har mangler eller andet, for at I kan komme med et kvalificeret bud :)

Tak på forhånd !

Venlig hilsen
Thomas

Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Status: Offline
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 21:23
Velkommen til.

Jeg vil så lige starte med et citat fra min signatur angående noget af det man forventer af et tv, men ikke altid kan tages for givet!
"man kan ikke sortere DVB-C kanaler på et Samsung B535 TV - uden at ændre i service-menuen som ikke er tiltænkt kunder!"

Designet betød også lidt for mit valg den gang jeg købte nye hus-alter, men sammenlignet med Sony ifht. billedkvalitet er de meget tæt på hinanden (inden for samme årgang/pris).

Kan ikke sige noget om kvaliteten af Panasonic, men der er da synlig forskel på TFT of plasma.

Dit valg at størrelse kan jeg kun være enig i. 40" er for lidt efter knap 1½ år på den afstand når man har vænnet sig til det.

Redigeret af michael9000 - 13-December-2010 kl. 21:27
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu