|
Højtaler loftbeslag |
Besvar |
Forfatter | |
seldon
Junior bruger Oprettet: 23-August-2011 Sted: Købehavn Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2024 kl. 09:47 |
Hej Jeg skal have monteret 3 højtalere i loftet, 2x Dali Oberon 1 + center. De skal kunne vinkles. Men jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen gode muligheder. Jeg har kigget lidt på monitor beslag, men så kommer højtalerne til at hænge for langt nede, de skal helst sidde så tæt på loftet som muligt. Er der nogle beslag jeg overser eller evt. gode ideer til en DIY løsning?
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt disse beslag - og hvis du kan måle rigtigt kan højtalerne komme til at sidde helt oppe under loftet:
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg endte med at lave nogle selv men jeg var tæt på at købe disse:
|
|
seldon
Junior bruger Oprettet: 23-August-2011 Sted: Købehavn Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for inspirationen, den fra Hifiklubben må jeg lige checke ud. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvordan jeg kan bruge den fra Harald Nyborg i loftet?
|
|
popsi
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror de er tiltænkt som top-front, top-middle eller top-rear opsætning i en Atmos opsætning...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |