|
Højtaler med dybere bas 3000kr pr sæt |
Besvar | Side <1 78910> |
Forfatter | |||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var også mit indre billede på nethinden |
|||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har jeg valgt nogen højtaler og betalt for dem, nu kan vi godt lave lidt off topic
Can you do better ? (bortset fra marty mcfly) Lets have some fun Redigeret af gasolin - 13-November-2020 kl. 16:37 |
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Imponerende at de vinduer ikke er blæst ud endnu. Og kan lige forestille mig drejeskiven ude i elskabet, når anlægget får noget at leve af
|
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
vil at man gide have 2 køleskabe i sin stue
|
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad mener du Jeg er en tramper Intet problem her, men jeg bor også tæt på den lokale transformerstation
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her forstår jeg altså heller ikke dit valg. Du nævner jo netop lyttetræthed. Det kommer blandt andet når man spiller højt og forstærkeren bliver presset for meget. En ting er den lave følsomhed. En anden er om 607 har de voldsomme Impedansdyk, som nogle B&W har. Så er det jo B&W, der som jeg forstår det helt bevidst har en lidt fremhævet mellemtone. Det kan være godt, men du har selv i tråden skrevet du foretrækker en liniær gengivelse Du kommer stadig til at have de samme problemer som du skriver du vil undgå. Anmeldere har i mange tilfælde kraftigere udstyr og mere lyddøde rum at teste med. Jeg håber du har bestilt online, så de kan sendes retur, hvis de ikke lever op til forventningerne, men selvfølgelig endnu mere at de lyder lige præist som du håber
Redigeret af slumbert - 13-November-2020 kl. 17:50 |
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Små højttalere og dybbas, hø-hø.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Alt under kleinhorns er små højttalere! Klaus
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
There is no replacement for displacement. Klaus
|
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mine højtaler er ca 14 x 25 x 22 (BxHxD) 607'eren 16,5 x 30,0 x 23 cm, så det er en en større højtaler om end ikke meget og først og fremmest en opgivet bas der er dybere end mine nuværende højtaler.
Mine forstærker kan sagtens få min højtaler til at spille højt, ikke super højt men nok til at genere naboen og være for højt til nærfeldt lytning. Jeg nævner lyttetræthed, ikke at jeg har det men gerne vil undgå det og skal der spilles højt sidder jeg ikke ved min pc og spiller alt hvad den kan trække, hvis jeg mangler effekt kan jeg altid købe en kraftigere forstærker Jeg ville ikke købe klipsch med høj følsomhed eller en stor subwoofer, jeg valgt bassen over følsomheden selv om 5" (fod) ikke er så stort. Kan retunere den efter 14 dage uanset hvad da de 14 dage gælder ved købe i butikken og på nettet
|
|||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har i høre buchardt s400 ja det ikke en lille højtaler MEN den har ikke en 8" bass |
|||
Besvar | Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |