|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 12-Juli-2009 kl. 00:24 |
Jeg skal have lavet mig en lille hjemmebio. Jeg har købt et Pioneer Krp 600a Jeg skal bruge nogle gode højtaler så jeg kan få lavet Surround hvilke højtalere skal jeg købe som spiller super godt. jeg skal også bruge en reciver hvad skal jeg købe der? Håber på nogle gode svar. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Du skal nok skrive lidt mere om dine ønsker. Store eller små højttalere? Og så skal du lige skrive lidt om hva du har af penge til at futte af på projektet.
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Could not agree more ![]() Det kan være rimelig kompliceret at hjælpe dig, når vi ikke kender dit budget, rumstørrelse og ønsker! /Zirio |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() |
må gerne være gulvhøjtalere. jeg ved ikke hvad mit max budget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |