|
Højtaler på afspiller ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tjansen87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2012 kl. 11:28 |
Har fået et lille problem da jeg udskifter TV'et fra 40" til 50" så min BD-afspiller ikke længere kan står ved skiden af mit TV.
Har 2 rum i mit TV møbel, det ene kan lige rumme min receiver, og det andet har jeg brugt til center. Ville jeg kunne placere min BD under center, eller vil det ødelægge noget ? |
|
Pioneer SC-LX75 - BDP-LX55
Dali Concept 10 - Concept CT - Concept 1 - CW CLS12S Panasonic TX-P50ST50Y |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alt elektronik skal som udgangspunkt have godt med luft omkring sig. Så umiddelbart ville det være en dårlig løsning.
Men hvis der ikke er luft riller i toppen af din BD afspiller til afkøling, kan det måske godt gå an, men det er ikke noget jeg vil anbefale
|
|
![]() |
|
Tjansen87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 53 |
Ingen luft riller på min afspiller, jeg var mere bange for de magneter der er i højtaleren ville påvirke noget i afspilleren ?
|
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Hvis det er en ordenlig centerhøjttaler du har, så er der magnetisk afskærmning. Så det skulle ikke betyde noget.
Du kan jo prøve det og så holde øje med varmen, hvis det føles som om at BD afspiller bliver varm må du finde på noget andet
|
|
![]() |
|
Okay tak for svar, jeg har denne som center
Der står den er afskærmet, så vil det være nok selvom der er 3 mm mellem højtaler og afspiller ? Jeg prøver at se med varmen om der er forskel med eller uden center ovenpå
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |