|
Højtaler spørgsmål |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
B-Vestergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 18:46 |
Nogen der kender denne højtaler?
Det er prototype til en højtaler fra http://www.stewartfilmscreen.com men som vist nok aldrig kom på markedet, de er bestykket med 2x diskanter, 2x mellemtone og 2x bas, enhederne skulle være fra JBL, de er lavet som trykkammer, i aluminium. Prisen skulle efter sigende have ligget på 5-7000kr. pr. stk. Men det er ikke lykkedes mig, at finde nogle præcise data, så tænkte nogen her måske vidste noget :o) |
|
![]() |
|
B-Vestergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Evt. nogen der kunne bruge dem til noget, de kan erhverves billigt da jeg ikke kan/skal bruge dem :o)
|
|
![]() |
|
Alle 4 kan erhverves for ca. 2000kr.
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Tror en placering g kan hjælpe lidt på interessen
|
|
![]() |
|
2630 Taastrup
![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Kan de høres? Det ser ud til der er et tykt kabel som går ind i højtaleren i toppen - hvad er det til? Er det aktive eller passive højtalere?
|
|
![]() |
|
Det er en ledning med 5 leder i i, og nej jeg har intet, at prøve dem på, og har ej heller noget info om hvordan de sættes til, vil men de passive, men aner det ikke :o/
De sælges som de står, og der er pt. en der har budt 1000kr. for alle 4, kommer der ikke højere bud, ryger de for det i dag. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvordan er du kommet i besiddelse af højttalerne?
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Har du noget nummer på dem så man selv kunne søge lidt?
Jeg bor i Taastrup og kunne godt være interesseret. Hvad måler de og er de tunge? |
|
![]() |
|
Har intet på dem, tunge er de størrelsen taget i betragtning :o) ca. mål i cm, B15 D8 H100
|
|
![]() |
|
LUKKET EMNE (Da jeg har solgt dem)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg kan informere at højttalerne nu sidder som fronter og center ( 1 over og 1 under lærred ) hjemme hos mig.
De spiller fandme lækkert.! Til de 1000,- jeg har givet for 4 højttalere kan man vist godt kalde det for årets bedste køb. Tak for handlen.. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |