|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hansio ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 08-August-2009 kl. 10:41 |
Hejsa Jeg er på udkig efter et par højtaler til Philips MCI500H. Jeg syntes sådan set at dem som følger med er okay, dog er der lige lovlig meget bas på. Jeg leder efter noget som ser godt ud og som fylder minimalt. BTW. Så er jeg rigtig godt tilfreds med systemet, der er ikke så mange finurligheder og anlægget er lige til at gå til, og elsker muligheden for at streame fra min server! Redigeret af Hansio - 08-August-2009 kl. 10:42 |
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Hej Hansio Har selv haft kigget lidt på det MCI500H anlæg, men er lidt i tvivl da jeg har læst at det ikke understøtter FLAC eller andet lossless format, er det noget du mangler ved anlægget ? Mht. højttalere kan du kigge lidt på denne hjemmeside http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/ deres XTZ højttaler bliver rost meget i diverse forums og test, og er også fornuftige i pris.
|
|
![]() |
|
Hansio ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Hej cjoscar Ja det er en skam der ikke er mulighed for FLAC. Jeg syntes det er hul i hovedet at der ikke er blevet plads til DAB. Jeg er heller ikke begejstret for at der ikke kan vises album cover når der afspilles via UPnP ligesom jeg også syntes at lydstyrken sker i for store "hop" når der skrues op eller ned. Jeg ville også gerne at de havde gjort noget mere ud af fjernbetjeningen, det kunne ha været fedt hvis de havde lavet den med et display så man kunne vælge album ud fra det. Men overordnet er jeg rigtig godt tilfreds. Jeg købte mit for 3050,- inkl. fragt, og jeg syntes den er de penge værd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |