|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
|
Overvejede først selv at købe de originale, bortset fra at Pioneer ikke lavede nogle som passede til min model. |
||
![]() |
||
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
Takker for alle gode input's.. må lige forbi den lokale hifi-pusher imorgen :)
|
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Pioneers egne højttalere passer kun til den model de er produceret til. 60" og 50" modellerne har forskellige dimensioner på både underhøjttaler og sidehøjttaler. Husk at LX5090 har udtag til aktiv subwoofer (dvs. med volumenstyring fra TV'et), så selvom originalhøjttaleren måske ikke er så kraftig i bunden, så er det nemt at supplere uden at skulle koble et anlæg på.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
|
Jeg tror stadig, at du får langt det bedste, billigste og mest praktiske resultatmed Pioneers egne højttalere. Og hvis du har brug for mere lyd, så kan du supplere med en subwoofer som Yakken skriver. Udover det, så ser det jo pænt ud med højttalerne på siden af tv'et - er sikker på, at din kone vil elske den løsning og så kan du jo sige, at I måske til gengæld senere så skal have en subwoofer
![]() |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Jeg bruger selv underhøjttaleren, som jeg synes giver et mere stilrent look (jeg synes den bliver meget bred med sidehøjttalere). Men smag og behag er jo forskelligt. Lyden fra denne højttaler er udmærket til det meste brug, men til film har jeg anlægget ved siden af.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Samme her, og ja lyden er ganske fin ift andre fladskærme med indbygget højtalere.
Tror dog det bliver svært at finde en brugt eller ny højtaler. Jeg havde ikke selv held med det da jeg kiggede på et brugt 60" pio uden højtaler.
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
Hej igen..
jepz der er anlæg på til Film mm..
Det skal bare være til tv-lyd når hun er alene hjemme, og jeg er så heldige at hun værke kan se eller høre forskæll .. men nu skal det " BARE Virke "
![]() Og pænest løsning er hvis de små labaner der.. nupper lige et billede ;O)
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der billede på..
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
|
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke bare går efter at få de Pioneer højttalere, der hører til. Det er vel den oplagte løsning - enten den under eller dem i siderne. Det tager måske lidt tid at finde dem, men så virker det bare og der ser godt ud og alle er glade ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jeg har selv haft sidehøjttalere på mit forrige Pio, og kan bare sige at TV'et blir' umanerligt bredt. Og sådan som dit ser ud, vil det være en katastrofe med sidehøjttalere.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja, men til gengæld er de noget lettere at montere. Det bliver bredt med sidehøjttalere, men det må alt andet lige være en fordel at få højttalerne langt væk fra hinanden, så man får en god stereo lyd og som nænt er det er også en del lettere at montere sidehøjttalerne i trådstarterens setup, da han ellers skal til at rykke vægbeslaget højere op osv. Redigeret af Simsalabim[DK] - 05-Januar-2011 kl. 14:00 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |