|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|||
Skal lige have stripsede kablerne..
![]() ved ikk hvad de orginale højtaler kostede men 1400.- bobs for disse er givet godt ud
![]() |
||||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Jo, det er rigtig dekorativt! Sidehøjttalere koster der i omegnen også, og leverer ringere lyd
![]() |
||||
![]() |
||||
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
|||
Har du hørt de minipods kfcofir har købt sat til tv'ets forstærker? |
||||
![]() |
||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|||
Eh, hvordan havde du dét koblet sammen?
|
||||
![]() |
||||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|||
![]() |
||||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
![]() |
|||
Jeg er meget interesseret i om denne switch vil virke i mit setup?
Pioneer 436 XDE
Pioneer VSX LX51
og Audiovector K3 Super
Jeg får lyden fra en org. underhøjtaler til Pioneer skærmen, men vi har derhjemme ALDRIG været tilfreds med lyden. Dialoger er meget tit svære at forstå selv ved forskellige lydindstillinger.
1. Vil den virke med mit setup ??
Ønsker ikke at tænde anlægget for alm. tv kigning.
2.Hvis den kun virker med NAD, er der så alternativer??
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
![]() |
|||
Mit helt uofficielle bud er at den virker via en trigger ledning, der sender strøm ind i spolen på et relæ og slår over. Hvorfor der står at det kun virker på NAD tv, undrer mig, da den lige så godt kan styres af forstærkeren i stedet, hvis den har en trigger udgang...... "Heldigvis" er det sådan at manualen på argons hjemmeside ikke er til at finde! Klaus |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
|||
Boksen virker perfekt på Pio, har benyttet den det sidste 1,5år på mit Pio. Fungere så godt at konen ikke engang ved at den er der, det virker bare. Så synes selv jeg har god lyd, både ved alm tv og når lyden sendes over anlægget. Grunden til at jeg valgte boksen fremfor de originale højttalere, er dels: 1. Synes ikke de originale er pæne 2. Kan kun fås i sorte 3. Hvorfor have dobbelte højttalere 4. Det er 100% fuldautomatisk Det tager ikke mere end et par minutter at montere boksen. En video er jo ofte bedre end ord, så har taget et lille video klip. Beklager den dårlige kvalitet. Hvad der sker på klippet. 1. TV2 sporten kører på tv'et med lyden ud på fronterne. 2. Jeg tænder på min receiver, fronterne swapper over til receiveren (Radio P3, kunne også være CD/DVD/Blueray,TV) 3. Jeg slukker for receiveren, lyden hopper tilbage til tv'et (TV2 Sporten) Link |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |