recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjtaler.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
thomas36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 19:44
Hvordan opgradere man en stereo løsning....køber en stereo forstærker nu og senere en surround reciever? Høre alt mest rock og en del jazz

Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Januar-2007
Point: 1019
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 20:11

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Oprindeligt skrevet af thomas36 thomas36 skrev:

Hejsa

Jeg skal nok mest se tv og høre musik, men der ryger da en film eller 2 pr uge men der bliver nok mest hørt musik, men kan jo være det ændre sig når der kommer et pioneer op at hænge i juni. Jeg har plads til gulvhøjtalere min stue er ca 30 kvm

Præcis, det er jeg helt enig i... Gulvhøjtalere! Men det lyder næsten som om du burde have en stereoløsning, og senere udvide til surround?
Hvad for noget musik høre du?
Hvordan syntes du en højtaler skal lyde?

MVH

Jeg er ikke enig. Hvis man køber en god surround receiver vil stereo lyden så virkelig være så meget dårligere end med en stereo receiver? Eller er forskellen så lille, at man skal være meget nørdet for at det realt betyder noget?

Vi e trods alt almindelige mennesker som sætter vores systemer op i almindelige stuer, hvor der skal tages hensyn til møbler, børn, hunde, katte og ikke mindst koner.

Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Center....DALI SUITE C0.8
Bag.......DALI SUITE R0.8
Sub.......DALI IKON
Til top
thomas36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 22:09
Har kigget lidt rundt og tager en tur ind og vil høre et par gulvhøjtalere fra b&w DM683 i hifi klubben, er jo ikke nemt at vælge
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu