recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere - B&W Corp. Pro 9000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalere - B&W Corp. Pro 9000

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2013 kl. 21:14
De ligner meget godt....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
DBG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-August-2013
Sted: Danmark
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 13:25
der er lidt forskellige menninger om højtalerne kan jeg se.. hvordan kan jeg prissætte dem hvis der er en interresseret køber?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af DBG DBG skrev:

der er lidt forskellige menninger om højtalerne kan jeg se.. hvordan kan jeg prissætte dem hvis der er en interresseret køber?
Hvis jeg skal være ganske ærlig, så tror jeg ikke at højtalerne udgør nogen værdi som sådan. Hvis du finder en interessent, og som kan lide lyden, så bør det være et symbolsk beløb, eller en god flaske rødvin - eller i den dur. Blot min meningSmile

Redigeret af Hother - 11-August-2013 kl. 15:36
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
DBG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 14:57
okay det siger jeg videre..
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 14:59
Hvor befinder de sig henne? :)
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
DBG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 15:07
8200 Århus N
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 15:14
Okay, er fra Sydfyn så det er lige langt nok desværre. :)
Held og lykke med salget.
Til top
DBG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 15:36
tak
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Denraretiger Denraretiger skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Jeg kan 100% love dig at det IKKE er noget B&W har lavet!! Ligner noget virkelig billigt skraml fra kina eller selvbyg.
Jeg vil tro en ung knægt vil blive glad for dem for 500kr hvis de virker.

Må håbe du har ret, men hvis man kigger på bare 15 år gamle Snell højttalere ligner det noget der er løgn.

Det er netop Snell´s måde da de generelt brugte billige enheder som blev optimeret igennem et voldsomt avanceret delefilter. Derfor skulle man ofte skifte filter når man skulle udskifte feks. en afbrændt diskant.
Men sådan har B&W aldrig set ud...
Gule enheder ses iøvrigt også i Sony højttalere, så det er heller intet kendetegn. Kun den flettet kevlar er B&W kendetegn. Mig bekendt aldrig brugt af andre.
Prøv at tage til Hi-Fi udstilling i Kina og i vil se et VÆLD af kopi produkter som ligner mere eller mindre..nogle mere heldige end andre. eller Google.
Til top
DBG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Hm... Er jeg den eneste der synes det ligner Dynaudio D260 diskanter? Hvis det er dét, ville jeg nok lige trække vejret før jeg solgte dem for en plov...

hvad vil de være værd hvis det er Dynaudio D260 diskanter? og hvordan kan man finde ud af om det er?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af DBG DBG skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Hm... Er jeg den eneste der synes det ligner Dynaudio D260 diskanter? Hvis det er dét, ville jeg nok lige trække vejret før jeg solgte dem for en plov...

hvad vil de være værd hvis det er <span style="line-height: 1.4;">Dynaudio D260 diskanter? og hvordan kan man finde ud af om det er?</span>

Det står på klistermærket bag på enhederne
Til top
DBG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 11:37
okay det må jeg lige undersøge men hvad tror du de er værd hvis der er dem?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu