|
Højtalere - B&W Corp. Pro 9000 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19890 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De ligner meget godt....
Klaus |
||
![]() |
||
DBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
|
der er lidt forskellige menninger om højtalerne kan jeg se.. hvordan kan jeg prissætte dem hvis der er en interresseret køber?
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Hvis jeg skal være ganske ærlig, så tror jeg ikke at højtalerne udgør nogen værdi som sådan. Hvis du finder en interessent, og som kan lide lyden, så bør det være et symbolsk beløb, eller en god flaske rødvin - eller i den dur. Blot min mening
![]() Redigeret af Hother - 11-August-2013 kl. 15:36 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
DBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
|
okay det siger jeg videre..
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Hvor befinder de sig henne? :)
|
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
|
8200 Århus N
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Okay, er fra Sydfyn så det er lige langt nok desværre. :)
Held og lykke med salget.
|
||
![]() |
||
|
tak
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Det er netop Snell´s måde da de generelt brugte billige enheder som blev optimeret igennem et voldsomt avanceret delefilter. Derfor skulle man ofte skifte filter når man skulle udskifte feks. en afbrændt diskant. Men sådan har B&W aldrig set ud... Gule enheder ses iøvrigt også i Sony højttalere, så det er heller intet kendetegn. Kun den flettet kevlar er B&W kendetegn. Mig bekendt aldrig brugt af andre. Prøv at tage til Hi-Fi udstilling i Kina og i vil se et VÆLD af kopi produkter som ligner mere eller mindre..nogle mere heldige end andre. eller Google. |
||
![]() |
||
|
hvad vil de være værd hvis det er Dynaudio D260 diskanter? og hvordan kan man finde ud af om det er?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det står på klistermærket bag på enhederne |
||
![]() |
||
|
okay det må jeg lige undersøge men hvad tror du de er værd hvis der er dem?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |