|
Højtalere - Dali godt? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så du har reelt ikke et sammenligningsgrundlag. Det understreger blot endnu engang, at man skal tage de udtalelser man får i disse tråde, med et kæmpe grand salt!
M.v.h. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg skriver i tidligere svar, at jeg er enig med dig. Det skal ikke afholde mig for at skrive, at jeg er glad for mine Dali. Jeg har ikke et reelt sammeligningsgrundlag. Det får man kun ved at låne højttaleren med hjem. Og her er det også svært, hvis man ikke er trænet lytter. I butikken er der adskillige højtalere der “spiller med” og alle rum lyder forskelligt. Derfor vil jeg vove den påstand at det nærmest er umuligt, at få et reelt sammenligningsgrundlag. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |