|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
prometheus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 03-Maj-2009 kl. 20:02 |
Har et mediecenter der sender lyden ud optisk og vil gerne høre om der findes et højtalersæt den kan tage den signal direkte udenom forstærker/receiver? Ved logitech har Z5500, men vl gerne have noget lidt mere "stue" præget. Er der nogen forslag?
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Tag og kig på AVI ADM9.
Prisen virker høj, men husk at både er højttaler, god forstærker og god DAC i. Du kan se dem sammen med en squeezebox her. |
|
![]() |
|
prometheus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hej Letten, Tak for dit svar. Det er præcis sådan noget jeg leder efter, dog i 5.1 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Tror ikke det findes fra AVI. Mon ikke du også er bedre tjent med en seperat sourround reciever hvis det er surround sound du lægger vægt på? Der er jo temmelig meget teknoloogi forbundet med decodning og justering ift. højttalernes placering osv. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte et sæt Z5500 til det firma jeg arbejder i og det spiller rigtig godt direkte fra PC også i surround. Synes bare ikke designet er lækker nok til stuebrug. Tænkt at der måske var noget i samme stil bare lidt mere lækker design.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |