|
Højtalere fra gammel Avant tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
B_H_S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2015 kl. 20:47 |
Jeg har højtalerne fra mit gamle B&O Avant tv, så desværre er gået kold og smidt ud, men jeg gemte højtalerne der sat i det, for de spillede skide godt....:)
Så tænkte jeg om det var muligt og få dem til og spille igen og evt lave dem trådløs så jeg kunne bruge dem med airplay ![]() Jeg har nogle billeder af dem, som jeg lige vedhæfter Håber i kan hjælpe /Bo ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket avant tv? Det ligner en stereoforstærker til højttaleren og dermed også et aktivt delefilter. Spørgsmålet er om volumenregulering også foregår i forstærkeren. Gør den det, bliver det lidt svært. Anyhow, med en et modelnummer, kan man finde et diagram og se, hvordan det er bygget! Klaus |
|
![]() |
|
B_H_S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke model nummeret på tv mere, men det var et 32" avant med video i, hvis det hjælper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |