|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Nyt problem..Det var ikke kablet..Jeg tror sgu at det er fjernsynets optiske indgang den er gal men for har prøvet begge stik på dvd?Hvilke andre muligheder hr jeg ellers altså hvis jeg ikke skal kører tv'ets lyd over optisk.?
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Er det det kabel Der er en rød hvid og gul på??Og den fører så ud i et stik? Jeg har et samsung F8
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
eller hvis der er udgang til koaxial, så kan du stadig køre digitalt
|
|
![]() |
|
![]() |
Kun rød og hvid i dit tilfælde, gul er video sådan et her
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
optisk indgang på et fjernsyn har jeg aldrig hørt om det er nok en udgang men ja der er helt sikkert phono udgang også som kan bruges! men hvis der ellers ikke er problemer med afspilning fra dvd, så kunne det meget vel være tv'et. prøv evt. at sætte et andet medie til den optiske indgang i dit argon sæt og hør om det skratter.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er der vist desværre ikke..
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvilken model tv har du, ellers bliver det vist svært og hjælpe dig |
|
![]() |
|
![]() |
Han skriver samsung F8, men uden at vide det er jeg sikker på der er phono udgang
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu virker det optiske kabel der kører fra dvd'en til tv'et heller ikke..? Det virker og så pludselig skratter det helt vildt og så kommer der bare ikke noget lyd..Hvad kan der være galt? |
|
![]() |
|
![]() |
Nu virker tv'et igen lyden kommer og går..?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |