|
Højtalere til 1.000,- |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2014 kl. 13:05 |
Hej.
Pga mangel i kisten og et par ødelagte højtalere, vil jeg høre om det er muligt at finde et godt par højtalere til 1.000,- (altså for 2) - Højtalerne skal være sorte eller hvide og ikke være alt for høje. De spilles i et setup med en Pioneer VSX-528. Må gerne være brugte og til at købe i Århus og omegn. Mvh Anders
|
|
![]() |
|
Kim S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, hvis du har mod på at farve et par QLN 504, så kan de sælges for 1K
![]() Kim |
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Tror desværre det bliver for kulørt for kæresten :) De skal helst være neutrale.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Male sort eller hvid med rulle. Hvor svært ka det være?
|
|
![]() |
|
Det er ikke fordi det er svært i sig selv, dog ønsker jeg ikke at bruge tid på at tage ud og købe maling og rulle og skulle til at male dem.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så lad være og brug dem som de er..
|
|
![]() |
|
Jeg må indrømme at jeg ikke kan se grunden til din deltagelse i tråden? At jeg takker nej til brugerens tilbud og giver udseendet på højtalerne som begrundelse, er vel ikke at pisse på dig?
|
|
![]() |
|
Det er så iorden. Jeg er nok bare fremme i skoen.
|
|
![]() |
|
Fair nok. Jeg leder bare efter en nem løsning til forholdsvis billige penge.
|
|
![]() |
|
Held og lykke! Genbrugsbutikkerne ligger ofte inde med billige højttalere.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
køb mine pods for 1800 kr. de spiller fint.
|
|
![]() |
|
Micropods el. Minipods? Er desværre nok ikke helt glad for det design
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |