|
Højtalere til 1.000,- |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjek dba der er flere muligheder
|
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Jeg har kigget rundt derinde, men synes ikke der er noget aktuelt i Århus? Måske jeg bare ikke ved hvad der er godt
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
http://www.dba.dk/hoejttaler-system-audio/id-1004824852/
http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-bw-dm330/id-1006295368/ |
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Mange tak for svaret. Hvilke skulle være bedst?
|
|
![]() |
|
Kim S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Ærgeligt, jeg kan ellers levere QLN'erne i Århus hvor du ønsker :-)
Kim |
|
![]() |
|
[QUOTE=Kim S]Ærgeligt, jeg kan ellers levere QLN'erne i Århus hvor du ønsker :-) Kim[/QUOTE]
Tak for muligheden, det er også et lækkert tilbud. Prøver nu først om ikke jeg kan finde nogle sorte/hvide højtalere som måske passer bedre til stuen. Skal nok vende tilbage hvis interessen opstår :)
Redigeret af Anders_b - 09-Maj-2014 kl. 00:42 |
|
![]() |
|
Kim S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |