|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 15-Juli-2007 kl. 22:59 |
Hej hej Jeg har overstående dvd stående på mit kontor og kunne godt tænke mig et par (meget) billige højtalere til den. Dvd'en har indbygget reiciver, men jeg har ladet mig fortælle at jeg skal bruge nogle aktive højtalere til den. Link til dvd'en: http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?article Guid=25392&menuGuid=5386&subMenuguid=5395 Nogle der har nogle forslag angående overstående Takker self på forhånd |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den har 2 kanal Analog Out, dertil kan der anvendes et sæt 2.0 eller 2.1 PC højttalere. Derudover er der Digital Out i form af Coax og Toslink, dertil tilsluttes et Surroundanlæg, men der kan også tilsluttes et sæt Digitale 5.1 PC højttalere. Det fremgår som jeg ser det, ikke at der er en Reciver indbygget. Der er overhovedet ingen referance til det i manualen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |