|
Højtalere til fladskærm |
Besvar |
Forfatter | |
mikamort
Ny bruger Oprettet: 12-Oktober-2006 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Marts-2012 kl. 14:41 |
Hej Da jeg ikke har den store erfaring eller forstand på lydsystemer, kunne jeg godt bruge et råd til valg af lydsystem. Mit nuværende anlæg er en Pioneer VSX-405RDS og højtalerne er et par Pioneer CS-3030 på 120watt derud over er der også en Jamo SW303E aktiv sub. Har haft lånt et par ARGON 6340A aktiv højttaler fra HiFi-Klubben og de lød rigtig godt. Dog var lydbilledet alt for smalt i forhold til det jeg selv har. Kan jeg overhoved få noget som tænder og skruer op og ned med tvet til 3000 og minder lidt om det jeg har nu? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må du sætte en "dims" i mellem der kan konvertere fra optisk til stereo. http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/tv-tilbehor/200_gefen-digital-audio-decoder_da-konverter_uden-dolby-dekoder.htm Vupti, nu er lyden fra dit tv klart til dit stereoanlæg. Kan sikkert fås billigere brugt rundt omkring. Alternativt kan du købe din en ny forstærker med optisk indgang. En brugt Surroundforstærker fås ofte til meget rimelige penge. Klaus |
|
mikamort
Ny bruger Oprettet: 12-Oktober-2006 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Dimsen" virker som en god og simplet løsning.
Jeg har haft kigget efter en soundbar og de har også en Boston TVee Model 25 ( tror jeg nok) som er sat ned fra 5000 til 3000. Ved dog ikke om lydbilledet er bred nok? Super med den hurtige respons :) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Soundbars er i mine øjne spild af penge. Jeg foretrækker små gulvhøjttalere. Klaus |
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |