|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
skirk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Aaa hvis nu man skal ofre lidt på det hvad så med nummeret større det har en bedre sub: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/bw_s ys48_hoejttalersystem_mt-20.htm Hvad siger i til det? Skirk |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg ville ikke købe sub'en, den er for dårlig. Der ville jeg tage nogle af dem jeg nævnte i ovenstående...
![]() Men prøv at spørge Hother, jeg mener det er de højtalere han har hjemme i stuen! MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
inde på harbosounds hjemmeside kan jeg se at deres subs er forholdsvis billige. Hvilken kan du anbefale?
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Jeg vil anbefale harbo sub10, som koster 2795.
Har ikke hørt den selv, men mange brugere herinde er meget tilfredse med kvaliteten, design og selvfølgelig ydelsen. Du kan evt. læse anmeldelsen af den herinde. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
SUB10 i sort tror jeg det bliver :) men er der en som kender målene på den?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ligemeget fandt det på harbo's hjemmeside. Valget er faldt på: Onkyo 606 5 x B&W MP1 HarboSUB10 De sidste spørgsmpål er nu om det er ok og placere subben bag i lokalet eller er det optimale foran ved fjernsynet, og følger der kabel med til suben, hvis ikke hvad skal jeg bruge? Skirk
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Tillykke med valget af set-up Hvad angår placeringen af din nye sub, så må du prøve dig frem. Jeg eksperimentere såmænd stadig med min Velodyne, og den har jeg haft i nogle måneder. Jeg tror ikke at der følger kabel med |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
De hed så B&W M-1 :) Hother-> Hvordan spiller dine 5 M-1'er ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |