recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - højtalere til samsung led tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

højtalere til samsung led tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jnk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2011
Sted: bagsværd
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: højtalere til samsung led tv
    Sendt: 15-December-2011 kl. 10:43
Hej med jer.

Jeg har for nylig købt et 46" samsung led tv og jeg er lidt utilfreds med lyden.  Jeg synes at jeg konstant skal ændre indstillinger for lyd da lyden enten er så høj, at kabinettet "spiller med", eller at lyden er utydelig. jeg er klar over at man nok ikke kan forvente det vilde af de små indbyggede højtalere, men jeg lurer nu på nogle eksterne højtalere, hvor jeg kan benytte fjernbetjeningen til tvét til at regulere lyden.

Er der nogle af jer der erfaringer eller kan anbefale nogle højtalere?, det skal IKKE være 5.1 eller 7.1, bare 2.0 eller 2.1. Måske noget soundbar eller lign.

alle input er meget velkomne :-)

Redigeret af jnk - 15-December-2011 kl. 10:46
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 11:18
Et par PC-højttalere sat til hovedtelefonudgangen?
Til top
jnk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 11:43
ja det er selvfølgelig en mulighed....jeg kigger på nogle fra Logitech som ikke er alt for grimme :-)
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 12:44
Til top
jnk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 13:08
de ser fine ud og med fine anmeldelser, bare lidt for dyre i denne juletid... jeg håber at finde sådan et sæt under træet :-)
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 13:23
Min nabo har sådan et par her:

Det spiller udemærket og så tænder og slukker det med TV'et egen fjernbetjning og bruger også volume knappen på samme.

Den er sat sammen med TV'et med et lysleder kabel
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 14:36
Hvad med et par Jamo Graphichs. Lavet i glas og resonansfrie. 38X40x8, passer perfekt til alle fladskærme. Jeg har et par til salg for 2000,-Smile
Til top
jnk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 14:48
Hej Lydemann

Min kone har forærret mig/os en Arvani 2.0 soundbar som jeg er meget tilfreds med.
Ellers mange tak for tilbuddet og godt nytår :-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu