|
højtalere til samsung led tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jnk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2011 Sted: bagsværd Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2011 kl. 10:43 |
Hej med jer.
Jeg har for nylig købt et 46" samsung led tv og jeg er lidt utilfreds med lyden. Jeg synes at jeg konstant skal ændre indstillinger for lyd da lyden enten er så høj, at kabinettet "spiller med", eller at lyden er utydelig. jeg er klar over at man nok ikke kan forvente det vilde af de små indbyggede højtalere, men jeg lurer nu på nogle eksterne højtalere, hvor jeg kan benytte fjernbetjeningen til tvét til at regulere lyden. Er der nogle af jer der erfaringer eller kan anbefale nogle højtalere?, det skal IKKE være 5.1 eller 7.1, bare 2.0 eller 2.1. Måske noget soundbar eller lign. alle input er meget velkomne :-) Redigeret af jnk - 15-December-2011 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et par PC-højttalere sat til hovedtelefonudgangen?
|
|
![]() |
|
jnk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2011 Sted: bagsværd Status: Offline Point: 4 |
ja det er selvfølgelig en mulighed....jeg kigger på nogle fra Logitech som ikke er alt for grimme :-)
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
|
de ser fine ud og med fine anmeldelser, bare lidt for dyre i denne juletid... jeg håber at finde sådan et sæt under træet :-)
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1844 |
Min nabo har sådan et par her:
Det spiller udemærket og så tænder og slukker det med TV'et egen fjernbetjning og bruger også volume knappen på samme.
Den er sat sammen med TV'et med et lysleder kabel
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Hvad med et par Jamo Graphichs. Lavet i glas og resonansfrie. 38X40x8, passer perfekt til alle fladskærme. Jeg har et par til salg for 2000,-
![]() |
|
![]() |
|
Hej Lydemann
Min kone har forærret mig/os en Arvani 2.0 soundbar som jeg er meget tilfreds med. Ellers mange tak for tilbuddet og godt nytår :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |