|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Prodipe POD3 til 795 kr. for et sæt
![]() http://www.aage.dk/shoppingsystem/vare.asp?varenr=45269 ![]() ![]() eller lidt større, men for dyrt: http://www.aage.dk/shoppingsystem/vare.asp?varenr=35768 Jeg bruger selv Prodipe 8 som pc-højttalere. Jeg tror ikke du får bedre lyd for pengene! RETTELSE: Der er selvfølgelig Pro5, jeg bruger :-) ikke 8 Redigeret af Brixen - 02-Juli-2009 kl. 19:38 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JasperSJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Brixen: Det ser MEGET lovende ud. Hvis de bare spiller ok til prisen, så er det en vinder uden lige (forudsat at den kan sættes til ps3 eller tv).
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Til JasperSJ
Hvis du bor i nærheden af én af Aage Jensens butikker kan du jo høre dem. (Kbh, Århus, Odense) Der er både phono og AUX input, så mon ikke de passer. Spec. på POD3: Compatible with: iPod: 10GB, 15GB, 20GB, 30GB, 40GB, i Pod mini (4GB, 6GB), 20GB U2 Special Edition, with color display (20GB, 30GB, U2 Special Edition, 40GB, 60GB ), iPod nano (2GB, 4GB), iPod with video (30GB , 60GB) Other MP3 players/portable audio players, Airport Express, 3rd-party base stations/remotes (by Griffin, Ten, etc), LCD/Plasma TVs, Garage Band, Video game players, DVD/Portable DVD players, Satellite and digital radio receivers, All others products with 1/8” mini-jack or RCA outputs Specifications: • iPod universal dock adapters plays and charges your iPod • Drivers: Woofer: 3” magnetically shielded paper cone Tweeter: 1” magnetically shielded natural dome • Input impedance: 10k Ohms Unbalanced • Amplification: 30W Bi-amp Dynamic Power • 2 RCA Inputs • Aux Inputs • Frequency Response: 70Hz-22KHz • Power requirements: 230V AC/50Hz • Dimension: 204mm (H) x 138 mm (W) x 154mm (D) • Weight: 4,8 Kg (without packing) • Finish: gloss paint • Color: white • USB connector for charging and syncing |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JasperSJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Brixen: Yes, jeg smutter ned i Aages i KBH og hører dem! Tak for hjælpen til alle der har deltaget i tråden.
Glæder mig til endelig at få lidt musik i hytten ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Prodipe Pod3 virker desværre IKKE med min iPod Touch.
Ævs, for de spiller rimelig godt. Gode råd er velkomne! Prodipe Pod3 dækkers ellers perfect mine behov. Der må findes versioner som dækker iPod Touch! |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, du har udvidet kravene
![]() Jeg kender ikke andre mærker på første hånd end Prodipe. Hvis der ikke findes et mellemled mellem iPod Touch og POD3, er jeg blank. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Haha, ja, et af kravene er at det gerne må virke ![]() Alternativer til Prodipe Pod3, er som sagt velkomne! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |