|
Højtalere |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 26-Oktober-2005 kl. 16:53 |
Som om jeg ikke allerede havde skrevet nok, men jeg kan ikke holde det her tilbage: JAMO'erne er faktisk ifølge bladet High Fidelity designet af et par danske piger/kvinder. Per og Lone, vidste I det? PS: http://www.horsenskom.dk/default.asp?s=86&k=0&u=84&a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;o=9&nyhed=206 (og meget andet, man kan Google sig frem til ved at søge på f.eks. JAMO, design, kvinder) bekræfter det. PPS: Jeg har lige fundet ud af, at de har deres egen hjemmeside: http://www.swdesign.dk/ Sådan ser de ud:
Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
Per Røntved
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 08:19 |
Ha ha ... Nej det viste jeg ikke, så tror da pokker at kone kunne lide dem |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 11:05 |
Ja. Det var dit link, Per, jeg klikkede på og sættets udseende fik en lille klokke til at ringe om en artikel i det der blad. Så surfede jeg lidt rundt og fandt ud af, at de - Sine Weis og Birgitte Smedegaard - har stået for en pæn del af JAMO's nyere højttaler-design. Med pæn mener jeg både betragtelig og nydelig. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
egebjerg
Ny bruger Oprettet: 23-Oktober-2005 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 20:56 |
Endelig et indlæg jeg ved noget om !!! Har lige købt nævnte Jamo PDD355 sæt, og kan garantere for det kan andet end lækkert udseende, det spiller faktisk rigtig godt surround, også i forhold til mit gamle DAli setup. Stereo lyden er acceptabel og ved lavere niveau spiller det faktisk fuldt ud ligeså godt som mit gamle anlæg. At jeg også købte det pga. WAF faktoren, gør det ikke mindre dårligt, kan varmt anbefale dette sæt, selvom man uden tvivl kan få bedre lyd hvis man vil gå på kompromis med det praktiske og designet. mvh Anders
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |