|
højtalerkabel tykkelse ? |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
stikket maser/trykker du så ind i hullet på højtalerstikket og forstærkerudgangen. Dermed er overfladeberøringen størst mulig. Hvllket jeg mener har indflydelse på lyden.
Dernæst er det 10 gange nemmere at rode med, har godt nok i gamle dage brugt meget besvær med at proppe kabler i dårlige skrueterminaler.
Jeg køber bare disse.
|
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
|||
Kender der med rodet :-)
Er det bare helt almindelig loddetin du anvender? |
||||
![]() |
||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|||
Men der findes også speciel loddetin. Redigeret af SVP03 - 06-Februar-2012 kl. 14:36 |
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
|||
|
||||
![]() |
||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|||
ja tak... ville nok gerne have dem i hvide dog..
|
||||
![]() |
||||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|||
Kabelstrømper min ven..
|
||||
![]() |
||||
|||
Ja, eller de hvide i linket fra av-connection
|
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|||
Rigtigt smart, men det er billigere at købe de hvide kabler der linkes til andetsteds. Altså med mindre at du kan finde 25 meter hvid kabelstrømpe til 90 kr Klaus Redigeret af KlausDM - 06-Februar-2012 kl. 16:55 |
||||
![]() |
||||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
|||
der er altså kun 10 m hvid ledning i det link, så mit ling fra harald nyborg er da bedre her får man 25 meter
Redigeret af taj59 - 07-Februar-2012 kl. 10:24 |
||||
![]() |
||||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|||
Nej der er også 25 m.. http://www.avxperten.dk/audiokabler/hoejttalerkabel/hoejttalerkabel-2x2.5-mm---25m-rulle---hvid.asp |
||||
![]() |
||||
|||
ok men stadigvæk en lille 100 kr seddel dyere
![]() |
||||
![]() |
||||
HenningL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
|||
Prøv at gå en tur i byggemarkedet. Jeg købte mine højttalerkabler i Bauhaus. Kablerne hedder "Højttalerkabel" og findes i forskellige tykkelser. De findes i ruller af 25m, men også i metermål. Jeg bruger ingen stik på kablerne, men har blot afisoleret og viklet kablerne om terminalerne. Det giver stor kontaktflade. Henning |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |